Diensten ondernemers


Financiële administratie

Voor elke onderneming is het voeren van de administratie een belangrijke bezigheid, welke voor de meeste ondernemers niet de meest favoriete is. Deze last kan Admin & More voor u wegnemen.

 

Uw volledige administratie kan door Admin & More worden verzorgd. Denk hier aan het bijhouden van de boekhouding, het in orde maken van dossiers, het versturen van verkoopfacturen en aanmaningen in uw eigen huisstijl, het verwerken van bank- en kasmutaties, het indienen van aangiften en het opmaken van de jaarrekening.

 

De frequentie van het aanleveren en verwerken van de administratie kunt u zelf aangeven. Dit kan per dag, per week, per maand, per kwartaal of zelfs per jaar plaatsvinden.

 

Maar het is ook mogelijk om zelf volledig of deels uw administratie  ONLINE bij te houden, waarbij wij u helpen waar u dat nodig heeft, en u 24/7 inzicht heeft in uw administratie (op zowel uw pc/laptop als uw tablet/smartphone). Ook kunt u hierbij gebruik maken van de Scan&Herken app om inkoopfacturen direct met uw smartphone in te lezen en u daarmee veel tijd bespaart.

 

Heeft u een kleine onderneming (zoals een website, of een webwinkel) waarbij alles digitaal gebeurt? Dan kunt u ervoor kiezen om de administratie digitaal aan te leveren. 

Neem vrijblijvend contact op via het formulier onderaan deze pagina voor de mogelijkheden.

Gespecialiseerd in:

Diverse soorten van ondernemingen actief in: de bouw, klus, schoonmaak, beauty, toerisme, kunst, onderwijs, onlinediensten, internationaal, webshops, vervoersdiensten, taxi, enz. Maar vooral in horeca.

Salarisadministratie

U kunt de hele salarisadministratie uitbesteden aan Admin & More.

Ondersteuning sollicitatieprocedure

Ook kan Admin & More ondersteuning aanbieden bij het schrijven en plaatsen van vacatures, het verwerken van de sollicitaties, ondersteuning bij het voeren van sollicitatiegesprekken, en het opstellen en wijzigen van arbeidsovereenkomsten.

 

Diensten op maat

Admin & More biedt ondersteuning in al uw overige secretariële, financiële en administratieve werkzaamheden binnen uw bedrijf! 

 

Denk hierbij aan:

  • incassodiensten
  • ondersteuning bij het opstellen en rondsturen van mailings
  • ordenen / beantwoorden / archiveren van e-mails
  • verwerken van informatieaanvragen
  • uitwerken en versturen van offerte's
  • het opvragen van informatie / prijzen bij verschillende leveranciers
  • verwerken van inkoop en verkoop orders
  • reserveringen van vergaderruimtes / vluchten / hotels
  • bijhouden van de facebook pagina en/of website
  • bestellen van kantoorartikelen
  • invullen van formulierwerk
  • agendabeheer

En soortgelijke werkzaamheden.

Tijdelijke vervanging of versterking van uw personeel

Ook de tijdelijke vervanging of versterking van uw personeel kunt u aan Admin & More overlaten!

 

Neem vrijblijvend contact op via het formulier onderaan deze pagina voor de mogelijkheden.

 

 


Full service dienstverlening

De dienstverlening van admin&more is uniek vanwege de uitgebreide combinatie van diensten.

 

U heeft ook het gemak van alles-onder-1-dak, waardoor het mogelijk is om sneller te kunnen schakelen.


Vul hier uw gegevens in zodat Admin & More zo spoedig mogelijk contact met u kan opnemen.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


Volg Admin & More op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste feiten!