Diensten ondernemers


Financiële administratie

Uw volledige administratie kan door Admin & More worden verzorgd. 

Maar het is ook mogelijk om zelf (volledig of deels) uw administratie online bij te houden, waarbij wij u helpen waar u dat nodig heeft, en u 24/7 inzicht heeft in uw administratie op zowel uw pc/laptop als uw tablet/smartphone.


Ook kunt u gebruik maken van onze app om bonnetjes direct met uw smartphone te fotograferen zodat u ze niet kwijt raakt, of om professionele verkoopfacturen met enkele klikken rechtstreeks naar uw klanten te versturen.


Ook kunnen wij een automatische bankkoppeling maken tussen uw bank en uw boekhouding, hiermee bespaart u veel tijd en heeft u maximaal realtime inzicht  in uw financiën en relatiebeheer (openstaande facturen, behaalde winst etc.).


Door inzicht te geven in de actuele financiële situatie van uw bedrijf kunt u doelgerichter ondernemen dan ooit, en stellen wij u in staat om gefundeerde beslissingen te nemen om zo uw doelen en ambities met succes te realiseren.


Neem vrijblijvend contact op via het formulier onderaan deze pagina voor de mogelijkheden.

Gespecialiseerd in:

Diverse soorten van ondernemingen actief in: dienstverlening, bouw, schoonmaak, beauty, toerisme, vervoer, kunst, onderwijs, onlinediensten, internationaal, webshops, enz. Maar ook vooral in de horeca.

Salarisadministratie

U kunt de hele salarisadministratie uitbesteden aan Admin & More. 

Wij werken met gemakkelijke standaard door uw werknemers in te vullen formulieren voor het bijhouden van de gewerkte uren en dagen welke u vervolgens geaccordeerd naar ons kunt versturen. Ook kunnen wij uw medewerkers voorzien van een self service app voor bijvoorbeeld het indienen van verlofaanvragen of het inzien van salarisstroken en jaaropgaves.

Ondersteuning sollicitatieprocedure

Ook kan Admin & More ondersteuning aanbieden bij het schrijven en plaatsen van vacatures, het verwerken van de sollicitaties, ondersteuning bij het voeren van sollicitatiegesprekken, en het opstellen en wijzigen van arbeidsovereenkomsten.

 

Diensten op maat

Admin & More biedt ondersteuning in al uw overige secretariële, financiële en administratieve werkzaamheden binnen uw bedrijf! 

 

Denk hierbij aan:

  • incassodiensten
  • ondersteuning bij het opstellen en rondsturen van mailings
  • ordenen / beantwoorden / archiveren van e-mails
  • verwerken van informatieaanvragen
  • uitwerken en versturen van offerte's
  • het opvragen van informatie / prijzen bij verschillende leveranciers
  • verwerken van inkoop en verkoop orders
  • reserveringen van vergaderruimtes / vluchten / hotels
  • bijhouden van de facebook pagina en/of website
  • bestellen van kantoorartikelen
  • invullen van formulierwerk
  • agendabeheer

En soortgelijke werkzaamheden.

Tijdelijke vervanging of versterking van uw personeel

Ook de tijdelijke vervanging of versterking van uw personeel kunt u aan Admin & More overlaten!

 

Neem vrijblijvend contact op via het formulier onderaan deze pagina voor de mogelijkheden.

 

 


Full service dienstverlening

De dienstverlening van Admin & More is uniek vanwege de uitgebreide combinatie van diensten.

 

U heeft ook het gemak van alles-onder-1-dak, waardoor het mogelijk is om sneller te kunnen schakelen.


Vul hier uw gegevens in zodat Admin & More zo spoedig mogelijk contact met u kan opnemen.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


Volg Admin & More op Facebook en blijf op de hoogte van de laatste feiten!